Escenografía


-Estant present, l'anterior divendres 15, a l'assaig dels escènics on van fer una mena d'improvisació amb dos tipus de música i jugant amb l'espai, ens van aclarir una mica amb el que estaven preparant.

  • L'obra teatral no gira en torn a cap historia en espacial sinó al voltat del concepte de GUERRA. Aquest estan compostos per:
    1. Textos sobre Palestina on, per exemple, s'explica la historia dels jueus i els conflictes per adquirir les terres.
    2. Tenint aquest textos es vol intercalar escenes amb el tema ja esmentat a l'1 i d'inventats pels components dels grups escènics.
    3. Per començar van recórrer a la utilització de la ironia perquè el públic es qüestiones seriament sobre el tema tractat (la guerra).
    4. Interacció amb caixes (sent de la mida que sigui ja que es tracta d'improvisar).

  • Possibles idees que es van esmentar al grup d'escenografia:
    1. Utilitzar un projector.
    2. Projectar imatges a les caixes que els escènics volen utilitzar.
    3. Treure profit d'un espai sonor per crear ambient.
-BRAINSTORM:
  • Les imatges que es vulguin projectar que siguin en blanc i negre i que només hi apareix-hi un color destacat. Exemple:
  • En cas de que s'utilitzi una veu en off projectar darrera els personatges una "boca parlant", és a dir, un primerisim pla d'una boca, els ulls, nas i boca... 
  • Sabent on es situen els actors i on es mouran, utilitzar un focus que el segueixi o el projector que projecti a la persona una imatge que la destaqui. Exemple: 


















    • Encara que es més complicat, jugar amb una taula de sons.
    • Que el terra s'il·lumini per allà on passi l'actor.

    Peticions finals:
    • Fons negre i sense "cametes".
    • Els personatges es mouran de l'escenari.
    • Muntar "trinxeres" a l'entrada dels túnels amb caixes (però sense decorar).
    • Caixes a les butaques del públic.
    • Fulls voladors (propaganda) que es llence'n al públic.
    • Caixes específiques on es puguin guardar objectes els quals s'aniran utilitzant durant l'obra.

    • Modificació:

    • La situació dels narradors segueix estant com en el principi i s'elimina la proposta de situar-los a la mateixa altura de l'espectador i davant.
    • Eliminació de dividir el públic en territoris.
    • Eliminació del projector.
    • Caixes sense modificar.
    • Es dubta de fer els papers voladors.
    • res de caixes en el públic.

    *Com a projecte segur: Les caixes "trinxeres" als túnels i les "cametes".

No hay comentarios:

Publicar un comentario