-Estant
present, l'anterior divendres 15, a l'assaig dels escènics on van
fer una mena d'improvisació amb dos tipus de música i jugant amb
l'espai, ens van aclarir una mica amb el que estaven preparant.
- L'obra teatral no gira en torn a cap historia en espacial sinó al voltat del concepte de GUERRA. Aquest estan compostos per:
- Textos sobre Palestina on, per exemple, s'explica la historia dels jueus i els conflictes per adquirir les terres.
- Tenint aquest textos es vol intercalar escenes amb el tema ja esmentat a l'1 i d'inventats pels components dels grups escènics.
- Per començar van recórrer a la utilització de la ironia perquè el públic es qüestiones seriament sobre el tema tractat (la guerra).
- Interacció amb caixes (sent de la mida que sigui ja que es tracta d'improvisar).
- Possibles idees que es van esmentar al grup d'escenografia:
- Utilitzar un projector.
- Projectar imatges a les caixes que els escènics volen utilitzar.
- Treure profit d'un espai sonor per crear ambient.
- Les imatges que es vulguin projectar que siguin en blanc i negre i que només hi apareix-hi un color destacat. Exemple:
- En cas de que s'utilitzi una veu en off projectar darrera els personatges una "boca parlant", és a dir, un primerisim pla d'una boca, els ulls, nas i boca...
- Sabent on es situen els actors i on es mouran, utilitzar un focus que el segueixi o el projector que projecti a la persona una imatge que la destaqui. Exemple:
- Encara que es més complicat, jugar amb una taula de sons.
- Que el terra s'il·lumini per allà on passi l'actor.
Peticions finals:- Fons negre i sense "cametes".
- Els personatges es mouran de l'escenari.
- Muntar "trinxeres" a l'entrada dels túnels amb caixes (però sense decorar).
- Caixes a les butaques del públic.
- Fulls voladors (propaganda) que es llence'n al públic.
- Caixes específiques on es puguin guardar objectes els quals s'aniran utilitzant durant l'obra.
- Modificació:
- La situació dels narradors segueix estant com en el principi i s'elimina la proposta de situar-los a la mateixa altura de l'espectador i davant.
- Eliminació de dividir el públic en territoris.
- Eliminació del projector.
- Caixes sense modificar.
- Es dubta de fer els papers voladors.
- res de caixes en el públic.
*Com a projecte segur: Les caixes "trinxeres" als túnels i les "cametes".
No hay comentarios:
Publicar un comentario